Saturday, January 21, 2012

Battre??

Jag ska gora ett forsok till att andra bloggen sa den blir lattare att lasa,
da ja fatt lite klagomal..hhrrmm.. ;)
Jag ska oxa forsoka skriva lite oftare, men de e som sagt inte latt nar ja
inte har en egen data med egna kort, utan isa fall far blogga ifran bellas
ipod eller min telefon.
Men som sagt ja ska forsoka!! :)
Idag e de lordag och vi hgar fatt arets forsta sno!! :)
Ungarna va ute a byggde en snogubbe idag pa formiddagen och hade roligt i snon!
Jag for min del gillar den bara nar man inte behover ga ut, for ja gillar inte att kora
i snon, a speciellt inte i denna for idag va de is oxa, sa de e valdigt otackt...
Nehe nu ska ja fortsatta pyssla me bloggen innan min son vill ha mat igen!
Ha en bra helg!! :)

1 comment:

  1. Nja, lite svår att läsa. Men du, gör din blogg som du vill ha den och blogga när du vill. Duger det inte för läsarna får de väl sluta läsa ;)

    ReplyDelete