Friday, January 6, 2012

Sverige besok!!! :))

Om 27 dagar sa kommer min alskade mamma och bastaste EllenPellen
pa besok!!!
De ska bli saaaaa roligt!!
De enda som kunde va battre e om systra mi hade kunnat folja me :(
Med skola a allt annat sa kunde hon inte...
Men de e inte saaa hemskt langt till sommaren ju, 6 manader. Typ. hahhaa
Vi ska iaf forsoka komma hem i sommar, slutet pa juli tror ja de blir,
for da kan man NASTAN va saker pa att de e nagorlunda varmt iaf :)
Sa de ser jag fram emot.
De kommer ga fort tills dess.
A de hander massa roliga grejer hemma oxa ju, Lellebell ska fa bebbe igen,
i April, a sa va de lite annat skoj som hander i sommar me, men de kan
ja inte skriva har...
Snart kan ja nog skriva de, men inte nu! :)

Den 19 ska ja pa efterkontroll, a ja har funderat lite pa om ja ska borja me p-piller
eller om ja ska prova nat annat, a formodligen blir de P sprutan, de kanns som att den
kan passa mig...eller spriralen kanske....hhmm....
E de nan som har nagra rad om vad som e bra a vad som inte e sa bra????
Jag har bara egna erfarenheter av p-piller a de va ju aratal sen, nar ja fick Bella,
eller efter, sa at ja ppiller ett tag, inte sa lange.
Sen har vi inte haft nat skydd efter de.
Men nu kanns de som att jag nastan maste ha nat, eftersom ja inte VILL bli gravid igen.
Vore de upp till min man skulle vi ha 10 barn till, men butiken e stangd.
Tror jag. ;)
Hahhaa nej da, de blir inga fler bebisar.

Nehe nu ska ja kila, a se om ja kan fa nat gjort idag....
Formodligen inte.
Jag maste iaf ringa kyrkan om dopet a se om dom har tid nar mamma och Ellen kommer...

Tjipp a hej!!

1 comment:

  1. Har testat lite olika. Spiralen är bekväm. Behöver bara ha koll på när den ska bytas ut......

    ReplyDelete