Tuesday, January 31, 2012

Ny doktor, nya mediciner, nya övningar.

Hej hopp. Nu har ja vart hos ännu en doktorn, dr kumlar heter hon å va super trevlig
Jag fick övningar som ja ska göra hemma, bl.a. Yoga övningar som verkligen känns i hela kroppe när ja e klar!!! Sen ska ja gå på sjukgymnastik 2-3 ggr i veckan för å se om de hjälper nåt. Sen ska hon skriva ut en nervblockerande medicin som ska hjälpa me tydligen då hon tror att ja har nån nervbsom ligger i kläm, å de kan ju stämma, hon tor att de hände nåt när ja väntade livy för 6 år sen, för de va ju runt där de började, å eftersom min carpal tunnel kör igång samtidigt så borde de höra ihop, tycker man ju iaf. Hur som helst så suger de fett att ja måste betala 50 dollar för varje besök hos både sjukgymnast och hos nya dok, för att inte tala om akupunkturen som ja måste betala själv. 70 dollar. På en persons inkomst, å så vill dom att ja går 2-3 ggr i veckan?? De har vi verkligen inte råd me. Men ja vet att ja måste försöka då ordning på ryggen å de kanske räcker om ja går ett par ggr å får lite tips om vilka övningar ja ska göra. Sen har ja blivit inspirerad av min fina väninna, Fröken Pettersson,å har planer på att börja springa till våren. Villet säkert kommer hjälpa oxå, all träning e ju bra, å ja vet att ja kommer få lida nu i början för att kunna få resultat.... Om 2 dagar kommer min älskade mamma!!!!!! Och min finaste EllenPellen, såååå kul!!! :))

2 comments:

  1. Go Malin, go Malin träning kommer göra susen <3

    ReplyDelete
  2. Är de du går till bra, så lär du inte behöva gå många gånger till dem utan kan göra mycket hemma. Håller tummarna!

    Och du, jag är i Kansas i en mindre stad vid namn Ottawa.

    ReplyDelete